Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете обміняти або повернути товар якщо:

  • Немає слідів пошкоджень при використанні.
  • Збережена і не пошкоджена упаковка товару.
  • Товар має товарний вигляд.
  • Є підтвердження покупки в нашому магазині (чек, квитанція оплати тощо).

Зворотна доставка за обмін або повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Процедура повернення товарів Належної якості:

  1. Зв'яжіться з менеджером магазину за телефоном: +38 (096) 454-87-00
  2. Повідомте причину, з якої хочете здійснити обмін або повернення.
  3. Відправте нам товар через відділення логістичної компанії "Нова Пошта".
  4. Повідомте номер Товаро-транспортної накладної (ТТН) і номер банківського рахунку (картки) для повернення вартості товару.

Після отримання товару ми перевіряємо його на відповідність умовам обміну товарів.

Повернення коштів або відправка іншого товару відбувається протягом 10 робочих днів.

Процедура повернення товарів Неналежної якості:

  1. Зв'яжіться з менеджером магазину за телефоном: +38 (096) 454-87-00
  2. Повідомте причину, з якої хочете здійснити обмін або повернення.
  3. Відправте нам товар через відділення логістичної компанії "Нова Пошта".
  4. Повідомте номер Товаро-транспортної накладної (ТТН) і номер банківського рахунку (картки) для повернення вартості товару.

Доставка за обмін або повернення товарів Неналежної якості здійснюється за рахунок компанії (безкоштовно).

Повернення коштів за товари Неналежної якості або відправка іншого товару відбувається протягом 10 робочих днів і здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.

Повернення коштів здійснюється на карту або рахунок покупця.

Важливо: Перевіряйте товар при отриманні у відділенні транспортної компанії.

Якщо товар пошкоджений, складіть акт претензії/відмови у відділенні транспортної компанії в момент отримання.

Весь товар перевіряється перед відправленням і страхується.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Якщо раптом у вас виникли запитання або ви бажаєте щось уточнити - ви можете зв'язатись з нами будь-яким зручним для вас способом, який доступний у розділі "Контактна інформація".